24.07.2008 21:52    

mustafa_vrc
3 boyutlu rulman çiziminin adım adım resimlerle anlatımı:
Uygulamayı yapmaya çalışarak kendinizi test edebilirsiniz.











admin (19.12.2008 22:55 GMT)

24.07.2008 23:48    

beye
Teşşekkürler öncelikle. Ben örneği uyguladım. Array komutuyla alakasız bir yerinde zorlandım: Küreyi yaptım dediğiniz gibi, sonra perpektif görünüşe geçince yerleşmesi gereken yerden fazlasıyla uzakta olduğunu gördüm. Osnap komutları da kürenin sadece merkezini yakalayınca önce planda aynı şekli çizip içine çemberler yerleştrip küreleri elde ettim. Bu küreleri o istediğim noktaya yerleştirmenin, yani çizdiğimiz büyük çemberin kenarlarını yakalamsını sağlamanın başka bir yolu varsa bilmek isterim.

25.07.2008 00:26    

mustafa_vrc
aslında gösterdiğim yöntem basit. 2. resimdeki aşamaya geldiğinde shpere de daha sonra osnap modlarından center den yakala 3.5 yarı çap değeri gir daha sonra devam et.

array komutunun anlatımını da yaptım istersen ona da bi göz atabilirsin.

25.07.2008 14:42    

kübra emanet
SKEÇ İN ORTASINDAKİ DAİRENIN MERKEZİNE KÜRE YERLEŞTİRİLECEK SANIRIM.

25.07.2008 14:44    

mustafa_vrc
Alıntı
kübra emanet :
SKEÇ İN ORTASINDAKİ DAİRENIN MERKEZİNE KÜRE YERLEŞTİRİLECEK SANIRIM.



evet aynen öyle olacak. çok güzel açıklamışsın

13.10.2008 12:25    

crypticus
3b yeni başlayanlar için cok faydalı bi çalışma olmuş...

13.10.2008 20:45    

mustafa_vrc
yeni başlayan arkadaşlar için komutların anlatımlarını açabilirim biraz,ne neden diye.

mustafa_vrc (13.10.2008 20:57 GMT)

17.10.2008 12:20    

TodasAngel
İnşallah birgün buraya bakmadan birşeyler yapabilirim. : ) Emeği geçenlere teşekkürler.
[img]http://img208.imageshack.us/my.php?image=drawing1li1.png[/img]

Resim eklenmedi yada png olduğundan forum kabul etmedi.

Link :

Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız.

17.10.2008 20:38    

kadiryilmaz
emeğine sağlık cok güzel hazırlamışsın tşkler...

> 1 <
Copyright © 2004-2022 SQL: 1.159 saniye - Sorgu: 66 - Ortalama: 0.01756 saniye