Arkadaşlar ilk önce revsurf komutunu kullanmadan önce yuvarlanacak yüzeylerin pürüzsüz olmasını istiyorsanız surftab1 enter 50 de surftab2 50 de enter yapın ondan sonra seklimize geri dönelim kırmızı ile içine aldığım çizimi yapın veya kendi çizceğiniz sekli benim yaptığım gibi pedit (pe) + Join (j) komutu ile birleştirin. Ondan sonra sarı ile çizdiğim line köşeye çizin çizdikden tabi o polyline olmayacak nedeni işe onu birleştirdiğimiz seklimizi onun etrefında döndüreceğiz. Çizdiyseniz başlayalım; revsurf enter select curve çıkacak birleşdirdiğimiz nesneyi seçin veya 1 seçin ondan sonra zaten ikinci nesneyi veya neyin etrafında döndürün diyecek 2 çizim sarı ile çizdiğimi seçin 360 yaz enter yapın ve ekrandaki sekil ortaya çıkacakdır bu ne ise yarıyor derseniz de kapalı alan yapmadan 3d çizim yapmamızı sağlıyor umarım yarlarlı olur, kolay gelsin
REV komutu ile karıştırmatın. revsurf ile içi boş yüzeyler oluşturursunuz. bu yöntem ile yarattığınız parçalara ek deteylar eklemek isterseniz. ( delik, boşaltma vb) autocad ize yetersiz gelecektir.
admin teşekkürler yayınladığın için siteye 2 sene evvel göndermişdim, ve o zaman paylaşdığım ve daha yeni yeni 3d öğrenmeye başlamışdım vakit nasıl geçiyor .tekrar teşekkürler.
Bu konu 30.03.2007 16:11 GMT tarihinde yayınlanmış. Siz de biliyorsunuz ki foruma yazılan mesajlar onaydan geçmeden direkt yayınlanıyor. Ben sadece ana sayfada özel bir bölüm oluşturup resimli konu anlatımlarının ön plana çıkmasını sağladım!