06.01.2021 12:51    

fatmaac
Autocad dosyalarımı plotterdan çıktı almak istediğimde yazıcıya gönderdiğimde; ya dosya boyutu 3mb’den 4 gb civarına yükseliyor, ya yazıcıya gönderirken 562 kb-768kb gibi küçük yüklemelerde takılıyor ve hiçbir şekilde plotterdan çıktı almıyor. Başkalarından yeni gelen maillerdeki çizimler çıktı alınabilirken, kendi bilgisayarımdaki mevcut çizimlerden çıktı alamıyorum. Gün içinde çıktı almış olduğu dosyayı akşamına veya ertesi gün çıktı alamayabiliyor.

Hp t520 yazıcı kullanıyorum hp destek tarafından sürücüler kontrol edildi fakat problem bilgisayardaki tüm çizimlerde. Sorun virüs müdür? Çizim arşivimi kaybetmeden bu sorunu nasıl çözebilirim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Ekte dün çıktı almaya çalıştığım dosyayı ve en son autocad'in verdiği hatayı attım. Küçük bir çizim olmasına rağmen yazdır seçeneğine tıkladığımda biriktiriliyor sayfasında bir defa 146 mb, bir defa 3,99 gb, birinde de 2,51 mb olarak gönderiyor. Yazdırılıyor olarak görüntülenirken bir anda hata uyarısı veriyor. Bazen yazdır komutuna basında yazıcıda biriktirilen dosya 1 mb dan başlayarak gb lere kadar yükseliyor ve biriktirme kısmında yazdırma hatası uyarısı veriyor. Bir dosyayı bugün çıktı alırken ertesi gün almayabiliyor. Hp online destek alıyorum driver vs tüm sürücüleri kontrol ediyorlar 2 saatlik uğraş sonucu, çıktı alınabiliyor hale geliyor fakat 3-4 saat sonra aynı dosyayı çıktıya gönderdiğimde hata oluşuyor. Başkalarından gelen dosyalar rahatlıkla çıktı alınabiliyor. Bir kaç aydır bu sorunu aşamıyorum. Yazıcı kaynaklı olabileceğini düşünerek ilerlemiştim ama plotter başka bilgisayarlardan tüm dosyaları sorunsuz çıktı alıyor. Çizimlerimi kaybetmeden bir çözüm bulabilirsek çok sevinirim.

403570-06.01.2021-yusuf-cesur-mimari-statik.dwg

403570-whatsapp-image-2021-01-06-at-15.13.40.jpeg

403570-whatsapp-image-2021-01-06-at-15.38.42.jpeg

ehya (06.01.2021 14:02 GMT)

06.01.2021 14:56    

Travaci
Plotter ayarlarına detaylarına bakmadan yardımcı olmak imkansız,
dwg to pdf den pdf yaptıktan sonra ploter a göndermeyi deneyin.

07.01.2021 10:09    

ProhibiT
Travacı arkadaşımızın yöntemi çözüm olabilir. Ancak, paylaştığınız resimdeki hata kodundan, hatanın AutoCAD'in kendinden değil, AutoCAD'in kullandığı kaynaklardan birinden olduğu anlaşılıyor. Bu durumda -.pdf formatında yazdırırken de sıkıntılar çıkabilir.

"FATAL ERROR: Unhandled c0000094h Exception at 573E0605h"
573E0605h Hexadecimal adresini hangisinin kullandığını buradan bilmek mümkün değil.

1) Grafik Kartı Sürücüsü (diğerlerinden daha zayıf bir ihtimal) olabilir, güncelleyip bir deneyin.



2) "Microsoft Visual C++ Runtime Libraries" de bir hata olabilir.
"Bilgisayarınızdan C++ Runtime Library (service pack ve update'ler dahil)" sildikten sonra, Microsoft'un sitesinden veya AutoDesk'in sitesinden Microsoft Visual C++ Runtime Libraries from Autodesk software installation package indirip, güncelleyebilir, tamir edebilirsiniz.



3) .Net ('dat net' diye okunuyor :blush ) Framework
Bilgisayarınızdan .NET Framework'ü de kaldırıp yeniden kurun... diyeceğim ama, .NET Framework'ün kaldırması söz konusu değil. Bunun tamir takımları (repair kit'ler) var Microsoft'un sitesinde. Onlardan faydalanabilirsiniz.



Sözünü ettiğimiz işlemlerden ilki görece daha kolay olmakla birlikte diğer ikisi epeyce karışık ve riskli işler. Bilgisayara ve işletim sistemine hakim olmayı gerektirir.

Bunlarla uğraşamam, derseniz:
- Denetim Masasından girerek AutoCAD'i kaldırın.
- C:\Program Files\Autodesk\AutoCAD 20xx
- C:\Users\**KULLANICI ADINIZ**\AppData\Roaming\Autodesk\AutoCAD 20xx
- C:\Users\**KULLANICI ADINIZ**\AppData\Local\Autodesk\AutoCAD 20xx
Klasörlerini de sildikten sonra, kullandığınız (veya kullanacağınız) AutoCAD sürümünü yeniden yükleyin.

> 1 <
Copyright © 2004-2022 SQL: 1.287 saniye - Sorgu: 49 - Ortalama: 0.02627 saniye