Benim bir levha üzerinde delik var ve bu deliği biraz öteye ofsetleyip yeni bir delik açmak istiyorum. Öteki türlü silindir yap delik aç uzun iş. Bunun kolay bir yolu var mıdır.
Solidedit->Face->Move girdikten sonra, değilin iç yüzeyini tanımlayan Face'i seçin... Base Point, Second Point göstererek move edin.
Daha kullanışlı bir yöntem; Ctrl tuşunu basılı tutarak deliğin içi yüzeyini tanımlayan Face'i seçin... M (Move) komutunu girerek deliği solid içinde Move edebilirsiniz.
Deliği yüzey üzerinde kaydırmayı biliyorum. Mevcut deliğin yanına başka bir delik eklemek emelim. Yani yeni bir silindir yaratıp subtract la çıkarma zaman kayıplarına neden oluyor. Mesela belirli mesafelerde açacağınız delikleri Array komutu gibi yapabilmem mümkünmüdür. Yoksa öteki türlü aç aç bitmiyor..