09.12.2006 22:40
kizdede
|
daha önce hazırlamış olduğum bir bloğu yapacağımız bir ikon ile cizim sayfasına ekleye bilirmiyiz
ve ikonu nasıl yapabiliriz
yardımlar için teşekürler
|
12.12.2006 13:34
mehmetakca
|
Arkadaşlar autocad de çizmiş olduğumuz objenin arkada gölgesini görmek için ne yapıyorduk? önceden yapıyordum fakat uzun zamandır kullanmayınca unutmuşum ????
|
12.12.2006 13:55
chamadorea
|
ben regen komutunun ne olduğunu soracaktım
|
12.12.2006 14:36
hikoaslan
|
bazen çizdiğin daireler köşegen gibi görünür.o zaman regen enter
yaparsan düzelir.ekran kırıklığını alır
|
13.12.2006 07:40
leyla_salman
|
daha önce hazırlamış olduğum bir bloğu yapacağımız bir ikon ile cizim sayfasına ekleye bilirmiyiz
ve ikonu nasıl yapabiliriz (kizdede)
ekleye bilirsin
Command: customize <enther>
tool palattes menüsüne geç
export yada import yardımı ile down et dosyanı
her şekil kulana bilirsin hatta xref şeklinde bile blockları sürekli kulna bilirsin
icon yapa bilmen için
leyla_salman (13.12.2006 09:03 GMT)
|
14.12.2006 09:58
emirhamza
|
fillet komutunda iki açık köşeyi fillet komutunda radüs açısını 0 verirseniz iki köşeyi birleştirir radüs yapmaz :)
|
23.12.2006 14:51
RidvanKARACA
|
MERHABALAR BEN HAZIR ÇİZİLMİŞ BİR KATI MODEL MESELA 18 MM KALINLIĞINDA 120 MM GENİŞLİĞİNDE 464 MM UZUNLUĞUNDA BİR PARÇAYI ELE ALALIM.BU PARÇANIN DİĞER ÖLÇÜLERİ DEĞİŞMEDEN SADECE BOYUNU UZATMAK İSTESEK DEĞER GİREREK 564 MM YAPABİLİRMİYİZ.BU İŞLEMİ YAPABİLECEK BİR KOMUT VARMI ?BU KONUDA BİLGİLERİNİ PAYLAŞACAK ARKADAŞLARIMA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.RIDVAN
|
23.12.2006 19:04
ozerkir
|
cismin üzerine tıkladıktan sonra cisimde belirli noktalar belirecektir neresinden uzatmak istiyorsan o noktaya bas ve uzatmak istediğin yöne doğru biraz götürdükten sonra uzatmak istediğin ölçüyü gir sorun halledilmiş olur..
|
24.12.2006 08:28
gzararsiz
|
herkese slm.yay uzunluğu girerek bir çember yada daire nasıl çizilir.mesela yay uzunluğu 500 cm olan bi daire?
|
25.12.2006 07:02
huseyinkenar
|
arc -c-point-L-"...."
|
25.12.2006 16:01
RidvanKARACA
|
merhabalar ben hazır çizilmiş bir katı model olmayabilir mesela 18 mm kalınlığında 120 mm genişliğinde 464 mm uzunluğunda bir parçayı ele alalım.bu parçanın diğer ölçüleri değişmeden sadece boyunu uzatmak istesek değer girerek 564 mm yapabilirmiyiz.bu işlemi yapabilecek bir komut varmı ?bu konuda bilgilerini paylaşacak arkadaşlarıma şimdiden teşekkürler. ek olarak ;özerkir arkadaşımın anlatmak istediğini açıkcası anlayamadım rica etsem biraz daha detaylı açıklarmısın ilgin için teşekkürler.rıdvan
ehya (05.01.2009 10:25 GMT)
|
28.12.2006 22:00
tugba06
|
merhaba ben katı modelime solid editing de shell komutunu bir türlü uygulayamıyorum tarif ederseniz sevinirim
|
29.12.2006 07:42
fecibay
|
örnek verelim diyelimki bi box nesnemiz var 100*50*75 ve buna shell uygulayacagız komuta giriyorsun nesneyi seciyorsun ve ardından sana nesneye verilecek olan offset degerini soruyor yani nesnenin et kalınlıgını onuda verdikten sonra olacaktır...
|
03.01.2007 15:55
tugba06
|
teşekkürler...
|
09.01.2007 19:19
secula2019
|
sağolun ya bende yapamıyordum
|
18.01.2007 09:16
tugba06
|
merhaba ben çizimime dışarıdan nesne olarak malzeme getirmek istiyorum mesala halı yada ağaç gibi bunu nasıl görüntüleyebilirim? landscape komutunu denedim ama olmadı ..komutu tarif ederseniz sevinirim teşekkür ederim
|
18.01.2007 13:24
mehmetakca
|
render menüsünden landscape new seceneğini girin açılan menüden ağaç insan vs ne istiyorsanız onu seçin ardından position seceneğiyle ekrana gelin boş bir yere tıklayın sonra o menü ekrana tekrar gelecek ok diyerek render menüsünden render seceğiyle render alın ve ağacınız ekranda belirecektir......
|
21.01.2007 11:58
moble43
|
arkadaslar surahının kalınlıgını ve boyuna girerek bi komutla 360 derece döndür diyoduk surahi olusuyodu o komutu neydi,
yardımcı olurmusunuz...
|
22.01.2007 09:47
mehmetakca
|
İstediğiniz komutun adı "revolve" komutudur...
|
memolee
|
_SETUV komutu nasıl kullanılır bana resimli veya normal bi şekilde anlatabilirseniz çok sevinirim..!
şimdiden teşekkür ediyorum
Öğrenirsem Tam Süper Olacak Ganımca :D :D:D:D:D
|